Lieve Tulin
Bedankt weer voor jouw spot-on voorspellingen, inzichten en eerlijkheid.
Altijd fijn je te spreken en om te horen wat je mij mag meegeven en ik waardeer je eerlijkheid ontzettend. Ik kan zeggen dat ik echt aan jou voel dat je je hart op de juiste plek hebt.
Groetjes Noor.
Noor
Lieve Tulin,
Wat een prachtige en heldere mail mocht ik van jou ontvangen. Je reageert ook heel snel dat is enorm prettig.
Jouw woorden en inzichten geven een duidelijk inzicht en ik hoop zeker dat jouw voorspelling uitkomt.
Ik contact je graag weer.
Nathalie
Uitstekend hoe jij je werk doet
Peter
Super goed dank je wel voor je consult Tulin. Goede aanwijzingen gegeven aangaande mijn angst over mijn job. Ook mij gecomplimenteerd, en das ook fijn om eens te horen. Bedankt Sien.
Sien
Altijd fijn om jou te spreken. Voor mij ben jij een topper op deze lijn. Lief, begripvol, medelevend en je oordeelt nooit. Ik weet ook zeker dat je juist zit met jouw voorspellingen, kleine dingen komen uit en veel zijn al uitgekomen. Dus ik heb alle vertrouwen in de rest. Dank je wel.
Intissar
In 1 woord geweldig en bijzonder. Er zijn er maar weinig die zoals Tulin kunnen verbinden, zien en weten.
Hartelijk dank en veel respect voor je zoals je je gave in dienst van de mensheid stelt.
Namasè Mies
Mies
In 1 woord geweldig en bijzonder. Er zijn er maar weinig die zoals Tulin kunnen verbinden, zien en weten.
Hartelijk dank en veel respect voor je zoals je je gave in dienst van de mensheid stelt.
Namasè Mies
Mies
Lieve Tulin, Hartelijk dank voor je mooie reading. Jij wist exact te benoemen wat er op dit moment speelt en hoe de persoon waarvoor ik belde tegenover mij staat. Ik houd vertrouwen in de toekomst en ga uit van het positieve. Hartelijk dank.
Liefs Emi.
Emi
Beste Tulin,
Ik heb u zonet gesproken en ik sta nog steeds versteld van hoe goed u bent.
U vertelde mij dingen die ik niet eens had kunnen zeggen, mijn verleden kon u tot in detail vertellen. Ik kijk zo uit naar de toekomst want u bevestigt dat ik al op de juiste weg zit. Nogmaals bedankt.
Mirsada
Lieve Tulin , 4 weken geleden sprak ik je voor het eerst. Je deed een aantal grote voorspellingen voor mij. Ik kon het niet geloven . In week vier zijn er grote voorspellingen uitgekomen waarvan ik zelf niet had durven te dromen. Echt een topper!! Mijn leven is compleet veranderd. Ben benieuwd naar de andere voorspellingen. Je bent echt super goed in wat je doet. Heel erg bedankt en tot snel. Liefs van x
X
Lieve Tullin
Het klopte helemaal en dankjewel voor de energie
Ik houd je zeker op de hoogte
Je bent echt super
Veel liefs Marianne
Marianne
Liefde en werk heeft Tulin perfect aangevoeld, echt bijzonder. Alles wat ze zei gaf rust en is precies zo uitgekomen.
Sofia
Een heerlijk gesprek gehad met Tulin.
Zo doeltreffend weer en heel precies en ik vond het ook fijn dat je eerlijk was. De dingen die je zei waren heel herkenbaar en konden anderen ook niet weten. Bedankt Eleonore.
Eleonore
Vandaag gesproken met Tulin. Sinds kort op de lijn en ik wil iedereen een tip geven. BEL DEZE VROUW! Echt een supergoed medium. Draait er niet omheen en is oprecht, zuiver en leuk om mee te praten. Grt Astrid
astrid
Lieve Tulin, mijn excuses voor mijn abrupte verbreken van het mooie gesprek en jouw behulpzame inzichten en helderheid! Je bent een heel fijne parel op de lijn ik wil je diepgaand danken omdat t me zo rustig heeft gemaakt in mijn hart een virtuele hug van de zondag, Vlinder xxx.
Vlindertje
Net zo een verhelderend gesprek gehad met deze magische vrouw. Vanaf de 1e minuut sla je de nagel op haar kop. Wat een mooie inzichten, dank je wel voor wie je bent en wat je doet. Heel veel liefs en tot hoors
L.
Zuivere medium, topper
Elsa
Hi Tulin, bedankt voor het gesprek van net. Ik belde vooral omdat ik me niet lekker in me vel zit. Ik wou ook gewoon even praten met iemand. Moet zeggen daar bent u perfect voor. U legt dingen goed uit en bent vriendelijk. Heeft ook geen oordeel of iets. U had een positieve voorspelling. Ik hoop dat het mag uitkomen echt waar. Ella-June
Ella-June
Heeee lieve Tulin, hier Annemiek Frankrijk. Ik wil je zooo bedanken voor het consult, de zoveelste al bij jou. Jij ziet het echt zooo overzichtelijk, ongelooflijk. Ik kon me in het consul( helemaal vinden, je zei ook de laatste 10 jaar OVERLEVEN en dat klopte helemaal. en nu eindelijkde richting LEVEN, Ervoor chaos, richting het nieuwe Ikzelf heb dit gevoel ook heel erg. nog wat maandjes....
Meid, tot de volgende keer, je bent een heel mooi mens! Anne
Anne
Deze vrouw is echt heel bijzonder! Nog nooit eerder zo’n gesprek gehad. Dankjewel!
Es